12/10/2009

Kohta helpottaa.

Ääh, en ole täälläkään käynyt moneen, tarkemmin sanottuna viiteen päivään ja sen selitän ajan puutteella. Ensin kouluun, läksyt, harkkoihin, kokeisiin luku, muutama tv-ohjelma ja nukkumaan, siinä on päivärytmi joka on ollut tässä jo jonkin aikaa päällä. Olen TODELLA stressaantunut jonka huomaan todellakin syömisessä ja motivaationpuutteessa. Olen tänäänkin syönyt 1000 kcal ainakin, liikuntaa ei nimeksikään ja kokeisiin pitäisi vielä lukea.
Motivaatio on täysin nollissa, sillä en vain yksin kertaisesti kohta enää jaksa. Henkinen puoli kestää kyllä, mutta fyysinen puoli romahtaa. Tai en kyllä ole tuostakaan varma, voi olla ihan hyvin hetken päästä toisin päin.
No, kaikesta huolimatta aamupaino oli tänään 54, huomenna se on varmasti korkeampi syömisestä johtuen. Pitäisi vielä treenata vähän ja sitten muu onkin jumalan käsissä jos niin voi sanoa.
Energia on ihan loppu sillä olen saanut tänään vain yhden kupin teetä ja kahviahan minä en juo.
Viikonloppuna en ainakaan pääse kirjoittamaan, sillä olen Helsingissä. Ensiviikolla viimeistään torstaina pääsen taas kirjoittamaan, koska silloin kokeet ovat ohi ja voin vihdoin rentoutua.
Armahtakaa armaani, en ehdi kommentoida nyt kellekkään. :/
Kiitos ja näkemiin, koittakaapas pärjäillä. :)

Ei kommentteja: