12/30/2009

Ristiriita.


Tällä hetkellä on hyvin ristiriitaiset tunteet. Toisaalta haluisin lopettaa tämän, mutta taas toisaalta haluan vielä laihtua. Päädyin siinä suhteessa kompromissiin eli syön terveellisemmin mutta laihdutan silti. En oikein vielä tiedä mikä saa olla päivän kalorisaldo, tunnustelemalla mennään kunhan paino vain tippuu. Vettä ja teetä juo edelleen ja treenaan myös.
Kuten tulevasta huomaatte olen taas tässä painon putoamisen tasannevaiheessa, aamupaino 55.5, kuten se oli jo aikaisemminkin. Huomenna se on toivottavasti jo jossain lähempänä tasaa 55 kiloa.
Sain eilen kauhean ahdistuskohtauksen kun menin erehdyksessä käymään illalla puntarilla, kun olin juuri juonut paljon vettä ja teetä. Se näytti kammottavia lukuja ja viimeinen niitti oli se, että reidet olivat leventyneet 3cm joulun aikana!! Sitä tulosta ei sentään voi vääristää. Pahinta oli se, että äiti oli kotona, joten oli pakko koota itsensä nopeasti vaikka olisi tehnyt mieli vain itkeä ja huutaa. Selvisin kuitenkin hengissä tuosta koettelemuksesta vaikka se oli aivan järkyttävää. Suorastaan eläimellinen kauhu virtasi suonissa, hrrr. -.- Ei enää ikinä kiitos.
Kiitos hyvistä karkkien tuhoamisvinkeistä, ainut ongelma on, että jos laitan karkit kulhoon pöydälle ne ikäänkuin kutsuvat minua luokseen.. :) Tänään menen kuitenkin kaverille kylään joten voisin ottaa jotain karkeista mukaan ja koittaa itse olla syömättä niitä. Olen saanut tänään jo jotain hyödyllistäkin aikaan. Tuhosin viimeiset jouluherkut jääkaapista, ei niitä ollut enää kuin yksi eli luumurahka. Enkä tosiaan tuhonnut sitä suuhuni vaan huuhdoin sen nopeasti viemäristä alas. Eikä tehnyt edes kipeää, olin vain onnellinen kun pääsin siitä eroon.
Olen syönyt tänään 125 kaloria, 6 dl vettä ja 1 kupin vihreää teetä.
Ei kai siinä sen kummempaa, tehdään huomisesta vielä parempi päivä! :)

Ei kommentteja: